wtorek, 7 sierpnia 2012

NALEŚNIKI Z PARÓWKAMI




Bywają dni kiedy niezbyt mam ochotę stać przy kuchni. Zazwyczaj to brak czasu powoduje moje zniechęcenie, a nie lenistwo bynajmniej. Tak właśnie było dzisiaj.Kiedy wracałam z pracy wysiliłam swoje zwoje myślowe, coby tu na obiad zrobić, a i przypadkiem się nie narobić. Oto co wymyśliłam:

POKAŻ KOTKU CO MASZ W ŚRODKU


  • 10 naleśników usmażonych na słono 
  • 10 kiełbasek pieprzowych (ale równie dobrze nadają się parówki cielęce)
  • 20dag tarkowanego sera np. gouda
Naleśniki smażymy na blady kolor, po czym  każdy posypujemy serem, kładziemy kiełbaskę na środek i zwijamy w rulon. Podsmażamy na złoto na niezbyt dużym ogniu, żeby ser miał szansę się rozpuścić. Polewamy sosem beszamelowym, czosnkowym lub ketchupem. Ja użyłam gotowca - sosu serowego z Winiar.Naleśniki są bardzo sycące, więc radzę nie robić zbyt dużych ilości.






2 komentarze:

  1. Świetny przepis. Miałam okazję spróbować i to danie jest na prawdę pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń