czwartek, 26 czerwca 2014

MROŻONA KAWA I OBŁOK LODOWY






W przyszłym tygodniu mają nadejść gorące dni. Uwielbiam takie i uwielbiam wtedy sączyć powoli, niespiesznie mrożoną kawę...

MROŻONA KAWA Z LODAMI:
2 porcje

  • 2 espresso
  • 1/2szkl kostek lodu
  • 1/2 szkl mleka 3,2%
  • 2 gałki lodów śmietankowych
Przygotowane espresso wlewamy do szklanek. Wrzucamy po kilka kostek lodu do każdej ze szklanek i dolewamy mleko do 2/3 wysokości. Lody miksujemy chwilę, albo ewentualnie roztrzepujemy rózgę, aby uzyskały formę puchu. Wylewamy na wierzch naszej kawy. Wykończenie napoju stanowi gorzkie kakao.




6 komentarzy:

  1. idealna kawka na upalny dzień, bardzo taką lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna.Często u mnie gości,ale w bardziej gorące dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony letni sposób na kawę :) Zapraszam do odwiedzin u mnie www.pysznosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawka pięknie się prezentuje, aczkolwiek jestem zwolenniczką kawy na ciepło:) Jest tak dużo możliwości operowania smakiem kawy za pomocą regulowania grubości ziaren, że nie jestem w stanie odmówić sobie tej przyjemności :) Poza tym robisz naprawdę świetne zdjęcia i masz ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń