sobota, 1 marca 2014

GRANAT I BUDYŃ - WYBUCHOWY DESER






Tak bardzo posmakował mi deser z granatem, że nie mogłam się oprzeć przygotowaniu jego ciemnej wersji. Tym razem połączyłam budyń czekoladowy z jasnymi biszkoptami i owocem granatu. I tym razem nie zawiodłam się smakiem. Czekolada plus lekka kwaskowość granatu to dla mnie kolejne idealne połączenie.

WYBUCHOWY BUDYŃ:


  • 2 budynie czekoladowe z cukrem
  • 1 łyżka posiekanej gorzkiej czekolady 
  • kilka biszkoptów
  • 1/2 owocu granatu
Budyń gotujemy według przepisu na opakowaniu dodając czekoladę.. Odstawiamy do wystudzenia. 
W pucharkach układamy pierwszą warstwę z połamanych na małe kawałki biszkoptów. Na biszkopty wylewamy budyń i na niego układamy kolejną warstwę biszkoptową. Wierzch deseru wieńczy warstwa z pestek owocu granatu.







13 komentarzy:

  1. W tym deserze są smaki, które uwielbiam :) Bombowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, brak mi słów, fenomenalnie wygląda ten deser!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne:) zjadłabym takie deser:)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIBY TAKI ZWYKŁY ,ALE JAKI ZJAWISKOWY !

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne, szybkie i do tego bombowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prosty a jaki efektowny :) Fajnie to wymyslilas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ten granat, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak byłam mała mama czasem mówiła: "jest Ci źle, może ugotuję Ci budyńku? :)))) budyń, a mama razem z nim zawsze będzie mi się kojarzył z cudownym pocieszycielem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiło mi się bardzo słodko.Ślicznie wygląda ten deser.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudo! uwielbiam wszystkie składniki i z chęcią zrobię w domu :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uch, pięknie Ci to wyszło to wybuchowe cudo!

    OdpowiedzUsuń