niedziela, 5 maja 2013

SAŁATKA OWOCOWA








Ponieważ długi weekend słońcem mnie nie powalił, a powiedziałabym raczej, że zdołował mnie lekko, to postanowiłam sama sobie sprawić odrobinę słoneczka. Było kolorowo i słodko. I o to mi chodziło.

Lekka sałatka owocowa:

  • 1 pomarańcza
  • 1 kiwi
  • 1 niewielka kiść winogronu
  • 3-4 plastry ananasa
  • 200g truskawek
  • 1 banan
  • łyżka syropu Grenadina lub 1-2 łyżki rumu 
Wszystkie owoce kroimy w grubą kostkę, po czym polewamy syropem lub jeśli wolimy rumem. Wszystko należy delikatnie przemieszać, włożyć do pucharków i po lekkim schłodzeniu podawać.
Oczywiście dobór składników, jak i ich proporcje można dowolnie modyfikować.


2 komentarze:

  1. Mniam ,co za pyszność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla owocowych skrytożerców takich jak my. Myśleliśmy że z takich deserów już nici ale składniki jeszcze się znalazły. Dodałem sorbet cytrynowy wg Pani przepisu i mrożone truskawki z Gomaru. Efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń