poniedziałek, 9 września 2013

KĄSKI W MIGDAŁACH




Kurczak rzecz banalna, ale i chyba bardzo lubiana. Szczególnie przez dzieci. Ja dzisiaj proponuję małe kotleciki drobiowe w płatkach migdałowych. Malutkie kąski na raz, które można podać z ryżem lub frytkami, albo z różnymi dipami jako smaczną przekąskę.

KĄSKI W MIGDAŁACH:



  • 2 filety drobiowe
  • 1 jajko 
  • 3-4 łyżki mąki
  • 3-4 łyżki płatków migdałowych
  • olej do smażenia
Filety drobiowe lekko rozbijamy i kroimy na małe kawałki. Panierujemy najpierw w mące, następnie w jajku i na koniec w migdałach. Smażymy na  rozgrzanym oleju na złoty kolor.




14 komentarzy:

  1. świetne :) ja ostatnio robiłam w kokosie!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste a takie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczak niby banalny, ale można go niebanalnie podać!:)
    w migdałach jeszcze nie robiłam, musiał być pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zwykły kurczak, a tak podany staje się daniem wykwintnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kurczaczek z dipami musi być przepyszny. Aż zgłodniałam na samą myśl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To co dzieci lubią najbardziej.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
  7. To co dzieci lubią najbardziej.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń