środa, 19 lutego 2014

SAŁATKA Z BROKUŁA Z FETĄ I SŁONECZNIKIEM




Lekka sałatka z brokuła. Połączenie białej fety i zielonych różyczek, a wszystko dopełnione prażonymi ziarnami słonecznika. Lekko, szybko i smacznie.

SAŁATKA Z BROKUŁA Z FETĄ I SŁONECZNIKIEM:


  • 1 brokuł
  • 100 g sera feta
  • 1 mały kubeczek jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz
  • 1 łyżka łuskanego słonecznika
Brokuła dzielimy na mniejsze części i gotujemy w osolonym wrzątku przez 5 min. Odcedzamy i przelewamy zimną wodą. Pozostawiamy na sicie do odsączenia.
Jogurt łączymy z majonezem i roztartym ząbkiem czosnku. Doprawiamy solą i pieprzem. Ser feta kroimy w kostkę.
Odsączone brokuły i pokrojoną fetę polewamy sosem jogurtowym i obficie posypujemy pestkami słonecznika.



17 komentarzy:

  1. Znam połączenie fety z brokułem, smakuje niesamowicie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielono mi:) lekka i przyjemna sałatka:) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczny pomysł:) wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak :) moje sałatkowe smaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z moich ulubionych :) Chociaż u mnie zwykle zamiast słoneczniku są prażona płatki migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sałatki, jutro lecę po brokuła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy jeszcze tak nie łączyłam, a wygląda bosko :D
    Musze zrobić, bo brokuł teraz w bardzo fajnej cenie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam kiedyś taką i bardzo mi smakowała! Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam nie tak dawno ją, bardzo lubię tą sałatkę, ale daję śladową ilość fety bo średnio za nią przepadam.
    Ps. chyba wkradł się błąd, 100g a nie 1000g fety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadlabym ;) pyszna ta salatka! !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście 100g. Dobrze, że zwróciłaś uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same zdjęcia można pożreć oczami :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taką, czasami dodaję do niej kukurydzę z puszki i/albo jajko na twardo. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z takim połączeniem - idealne dla osób, któe dbają o sylwetke. A dodatkowo sałatka jest bardzo lekka i można ją szybko przyrządzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko teraz jest naturales ;)

    OdpowiedzUsuń