niedziela, 8 września 2013

MOKKA Z SYROPEM KLONOWYM



Kawa i czekolada doskonale się uzupełniają i o tym chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Ja dzisiaj postanowiłam spróbować dorzucić jeszcze słodycz syropu klonowego. Wyszło ciekawie, niebanalnie i przepis na stałe wpisał się do mojego menu kawowego.

KAWA Z SYROPEM KLONOWYM:
1 porcja

  • 250 ml świeżo zaparzonej kawy
  • kieliszek likieru lub syropu czekoladowego
  • 50 ml śmietanki kremówki
  • 1/2 łyżeczki syropu klonowego
Zaparzoną kawę wlewamy do filiżanki i dolewamy do niej kieliszek likieru lub syropu czekoladowego.
Delikatnie ubijamy śmietankę z syropem klonowym, tak , aby śmietanka miała konsystencję  nieco zagęszczonej pianki.
Wierzch kawy pokrywamy ubitą śmietanką. Dekorujemy według uznania.



13 komentarzy:

  1. widzę że mistrzyni kaw z ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszna kawka, muszę kiedyś sobie zrobić taką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałabym się chyba za taką pochlastać...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja jutro wpadam do Ciebie na taką kawkę :) a motylek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to cos dla mnie! Jesli sa dwie rzeczy na tym swiecie bez ktorych zyc nie moge to wlasnie jest kawa i czekolada!!!! A jak jeszcze syropu klonowego dorzucilas to juz w ogole niebo w gebie:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! To zdecydowanie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką pyszna kawkę mogłabym wypić nawet o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką to bym mogła i mogła i jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką to bym mogła i mogła i jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wzorek, mi nigdy żadne ładne nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń