środa, 23 kwietnia 2014

MALINOWE PIWO Z RÓŻOWĄ PIANKĄ




Przed nami już nie długo majówka. Jeśli tylko dopisze pogoda, będzie grillowane mięsko i sałatki. Może lampka białego wina? Ja proponuję jeszcze malinowe piwo - deser bezalkoholowy, taki troszkę "z jajem". 

 PIWO Z SOKIEM MALINOWYM I RÓŻOWĄ PIANKĄ:
4 małe porcje

  • 300ml wody
  • 100ml esencji herbacianej
  • 1 łyżka soku malinowego
  • 1 galaretka cytrynowa
W 100ml wody zaparzamy 1 torebkę czarnej herbaty. Pozostałe 300ml zagotowujemy i rozpuszczamy w niej galaretkę. Po dokładnym rozpuszczeniu łączymy galaretkę z esencją z herbaty i łyżką soku malinowego. Rozlewamy do 4 małych szklaneczek, pozostawiając około 1/4 przygotowanej galaretki. Będzie nam potrzebna do przygotowania pianki. Szklaneczki wstawiamy do lodówki. Pozostawioną resztę płynu również. Kiedy galaretka będzie na granicy stężenia, pozostawioną część płynu miksujemy na najwyższych obrotach, aby powstała pianka, którą ozdabiamy górę szklaneczek.




5 komentarzy:

  1. oohh.. a ja myślałam, że prawdziwe piwo ^^ :D
    Ale super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię piwa, ale takiego bym nie odmówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest to zmodyfikowany przepis, który widziałam już na wielu blogach
    prosty deser, który zapisałam sobie do wypróbowania, i jakoś leży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy przepis! Bardzo dobry napój na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki ciekawy przepis! Do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń